1. Identificació de la sessió:
Nombre clau: Avaluar el disseny de la guia didàctica
Data: 17-18-19-22-23-24 de novembre
Durada: 6 h
Lloc : IME ( Institut Municipal d'Educació de Lleida)
Participants: Tutora pràctiques i coordinador practicants de psicopedagogia / Francesc Jové
2. Fites:
Què pretenem? Valorar si s'ha produït una millora significativa del programa de formació.
Objectius - Avaluar el disseny de la guia didàctica
3. Desenvolupament:
Aquests dies m' he estat reunint constantment amb la tutora externa i els seus col·laboradors. He consultat els documents i bibliografia en relació als continguts del curs i en relació al disseny d'activitats i a la seva dinamització. I també he tingut entrevistes amb persones amb experiència prèvia en aquest entorn per saber si s'ha produït una millora significativa del programa de formació
4. Recursos:
Materials: Documentació programa de formació de pares i mares
Funcionalitat i eficàcia: Els supòsits teòrics em serveixen per contextualitzar millor les problemàtiques que es poden trobar pares i mares.
5. Avaluació:
He intentat, doncs que el programa de formació per a mares i pares contingui temes d'actualitat que preocupen a les famílies i proporcionin recursos per donar suport a la tasca educativa i que hi hagi comunicació entre els pares i les mares a fi de millorar-la, i fomentar així l'efecte multiplicador que això comporta.
6. Observacions:
La formació de pares i mares és un factor important en el desenvolupament de la societat del coneixement. Amb l'avaluació del programa el que volem es donar noves oportunitats al llarg de la vida.
L'educació i la formació es configuren com a una de les principals inversions immaterials del futur sobre les quals s'assenten totes les altres.
7. Bibliografia
- Ferrer, T (UOC 1997) Avaluació de programes.
- Materials UOC "Avaluació de programes, centres i professors"
No hay comentarios:
Publicar un comentario