. Identificació de la sessió:
Nombre clau: Avaluar el disseny de la guia didàctica II
Data: 25-26 de novembre
Durada: 4 h
Lloc : IME ( Institut Municipal d'Educació de Lleida)
Participants: Tutora pràctiques i coordinador practicants de psicopedagogia / Francesc Jové
2. Fites:
Què pretenem? Quines sensacions es poden percebre?
Objectius - Reflexionar sobre l'avaluació del disseny
3. Desenvolupament:
Després de la realització de l'avaluació del disseny la tutora de pràctiques, el coordinador de practicants de psicopedagogia i jo mateixa ens sentem per parlar sobre les sensacions que podem percebre després de l'avaluació del disseny. Ens preguntem: Ho hem fet bé? Ens servirà? De veritat transmetem tot allò que volem transmetre?
4. Recursos:
Materials: Una taula i tres cadires
Funcionalitat i eficàcia: Parlar sempre serveix d'alguna cosa, no?
"Exageramos el valor de la instrucción escolar comparada con la que se gana en el curso ordinario de la vida...! ( J. Dewey)
5. Avaluació:
Hem intentat, doncs, que el programa de formació per a mares i pares contingui temes d'actualitat que preocupen a les famílies i proporcionin recursos per donar suport a la tasca educativa i que hi hagi comunicació entre els pares i les mares a fi de millorar-la, i fomentar així l'efecte multiplicador que això comporta.
6. Observacions:
Els pares i mares es comencen a formar quan la parella se'n assabenta que han de ser pares. Just en aquell moment les seves vides canvien per sempre.
La formació suposa de manera indirecta i a llarg termini un augment de l'estat del benestar dels seus integrants ja que una societat on els seus habitants gaudeixen d'un òptim nivell de formació tindrà més oportunitats de créixer i serà una societat més pròspera i feliç. Així doncs posem tota la nostra confiança en el poder de l'educació i de la formació al llarg de la vida.
No hay comentarios:
Publicar un comentario